Převod smlouvy

Vaši smlouvu můžete převést na nový subjekt, který přebírá smlouvu za dodržení původních podmínek. Případné změny podmínek řeší už bez účasti původního majitele.

 

Jednou z podmínek schválení změny subjektu je úhrada všech vašich závazků vůči naší společnosti. Žádost o změnu subjektu a zkompletované podklady očekáváme nejpozději do 21. dne v měsíci, abychom mohli včas zajistit požadovanou změnu.

  1. Vyplňte formulář Žádost o financování - převod smlouvy_včetně dotazníku
  2. Původní i nový klient vyplňují jeden společný tiskopis Žádost o převod smlouvy
  3. Vyplněný tiskopis přineste osobně, na některou z našich obchodních míst
  4. Připravte si potřebné podklady potřebné k uzavření smlouvy o převodu práv a povinností

    Současný klient 

    • Fyzická osoba nepodnikající: kopie OP
    • Fyzická osoba podnikající: kopie OP, doklad o podnikání
    • Právnická osoba: aktuální výpis z Obchodního rejstříku, kopie OP zástupce/ů společnosti 

    Budoucí klient

    • Fyzická osoba nepodnikající: žádost o financování, kopie OP, potvrzení od zaměstnavatele o průměrné výši čistého měsíčního výdělku za poslední 3 měsíce bezprostředně předcházející žádosti o financování (na příslušném formuláři UniCredit Leasing CZ, a.s.) anebo výplatní pásky za poslední 3 měsíce. Pobíratelé invalidního, starobního nebo jiného důchodu dodají poslední důchodový výměr. U spotřebitele, který je podnikatelským subjektem dodat ekonomické podklady shodné s fyzickou osobou podnikající.
    • Fyzická osoba podnikající: žádost o financování, kopie OP, doklad o podnikání, osvědčení o DIČ a ekonomické podklady - daňové přiznání z příjmu za dvě ukončená období (s razítkem finančního úřadu nebo s potvrzením elektronického podání na finanční úřad nebo s podacím lístkem nebo s dokladem o úhradě daně). V případě, že žadatel vede podvojné účetnictví také účetní výkazy (Výkaz zisku a ztrát, Rozvaha) s razítkem / podpisem žadatele nebo daňového poradce, a to za poslední 2 ukončená účetní období a období předcházející (může být v jednom dokumentu). Výpis z bankovního účtu za poslední tři měsíce k doložení průběžných ekonomických výsledků.
    • Právnická osoba: žádost o financování, aktuální výpis z Obchodního rejstříku, kopie OP zástupce/ů společnosti, osvědčení o DIČ a ekonomické podklady - daňové přiznání z příjmu za dvě ukončená období (s razítkem finančního úřadu nebo s potvrzením elektronického podání na finanční úřad nebo s podacím lístkem nebo s dokladem o úhradě daně), včetně účetních výkazů (Výkaz zisku a ztrát, Rozvaha) s razítkem / podpisem žadatele nebo daňového poradce, a to za poslední 2 ukončená účetní období a období předcházející (může být v jednom dokumentu) a průběžné výsledky běžného období.
    V případě, že vozidlo není pojištěno v rámci financování, přiložte i vinkulaci a kopii pojistné smlouvy.
  5. Vaši žádost zpracujeme a připravíme smluvní dokumentaci.
  6. Původní i nový majitel následně mohou zajistit přepis vozidla.