Je zasílán potvrzovací e-mail po odeslání formuláře?
Zaslání formuláře je potvrzeno vyskakovacím oknem přímo po zaslání daného formuláře. Na e-mail již žádné další potvrzení neodesíláme.

Kde a kdy mohu vozidlo nechat opravit?
Vozidlo je potřeba opravit v autorizovaném servisu dané značky. Při hlášení události na pojišťovně se zároveň může objednat na opravu v servise.
Kam pojišťovna zasílá pojistné plnění?
a. V případě řádného splácení je pojistné plnění vyplaceno na daný servis. Klient doplácí v servisu případnou spoluúčast.
b. V případě řádného splácení je pojistné plnění vyplaceno klientovi, pokud uhradil fakturu za opravu v servisu sám.
c. V případě neuhrazených dlužných splátek na smlouvě o financování, je plnění staženo na účet leasingové společnosti.
Je možné pojistné plnění vyplatit formou rozpočtu?
Dle smluvních podmínek není možné vyplácet pojistné plnění formou rozpočtu.
Co obsahuje moje pojištění?
Informace o pojištění jsou uvedeny ve smlouvě o financování, konkrétně v sekci pojištění, kde je uveden kompletní rozsah pojistného krytí daného předmětu.
Mohu si zapůjčit náhradní vozidlo?
Ano, pokud máte sjednané připojištění náhradního vozidla – dle sjednaných podmínek, nebo pokud je škoda řešena z povinného ručení viníka.
Kdy je nutné volat k nehodě policii?
- Pokud při dopravní nehodě dojde ke zranění.
- Pokud dojde ke škodě na vozidle převyšující 100 000 Kč.
- Pokud při dopravní nehodě dojde ke škodě na majetku třetí osoby (svodidla, dopravní značka, poškozená nemovitost. Policii je nutné volat i v případě střetu se zvěří.
- Pokud některý z účastníků dopravní nehody nespolupracuje, odmítá vyplnit formulář o nehodě, z místa nehody ujede nebo se nedohodnete na zavinění.
- Vandalismus, vloupání do vozidla, odcizení vozidla nebo jeho části.
Kdy je nutné vyplnit záznam o nehodě?
Záznam o dopravní nehodě se vyplňuje v případě, že se jedná o dopravní nehodu, ke které není třeba volat Policii ČR. Jedná se o dopravní nehody, kdy: nedojde ke zranění či usmrcení osob; škoda na některém z vozidel nepřesáhne 100 tis. Kč.
Mám totální škodu, je potřeba dokládat další doklady?
K totální škodě je potřeba doložit oficiální sdělení z pojišťovny, že se jedná o totální škodu. Tento dokument můžete zaslat přímo na likvidacepu@unicreditleasing.cz.